Ke Udara

{{nowplay.song.artist}}

{{nowplay.song.track}}

Ke Udara

ERA

Muzik Hit Terbaik

Segmen Terkini

{{currentshow.name}}

{{currentshow.description}}

Segmen Terkini

ERA

Muzik Hit Terbaik

{{nowplay.song.artist}} Album Art Ke Udara

{{nowplay.song.track}}

{{nowplay.song.artist}}

Album Art Ke Udara

ERA

Muzik Hit Terbaik

{{currentshow.name}} {{currentshow.name}} Segmen Terkini

{{currentshow.name}}

{{currentshow.description}}

ERA Segmen Terkini

ERA

Muzik Hit Terbaik

trending

5 Cara Nak Hilangkan Sedu Dengan Cepat

Bila dah tersedu agak lambat dan susah nak hilangkan sampai jadi penat.
 

Tak kisah lah bayi ke dah besar ke semua orang pernah tersedu. Tapi bila dah start sedu susah betul nak hilangkan sedu tu. Korang mungkin boleh cuba 5 cara yang kami senaraikan ni. Mana tahu berkesan kan. 

5 cara nak hilangkan sedu dengan cepat

1. Minum segelas air 

Tak kisah lah sama ada minum guna straw atau tak, korang boleh cuba cara ni okay ?

5 cara nak hilangkan sedu dengan cepat

2. Tutup telinga sambil minum air 

Tutup kedua-dua telinga sambil minum air menggunakan straw. 

5 cara nak hilangkan sedu dengan cepat

3. Bernafas menggunakan paper bag

Kaedah ini meningkatkan tekanan separa karbon dioksida dalam darah dan membuatkan diafragma bertindak lebih dalam untuk beri lebih oksigen. 

5 cara nak hilangkan sedu dengan cepat

4. Kunyah lemon atau madu

Walaupun masam tapi cuba kunyah lemon atau minum madu bersama air suam. 

Sumber: Brightside 

nak tahu apa haiwan buat bila tak ada orang lihat? kelakar weh !

Filled Under :


*Kami mempunyai hak untuk memadamkan komen yang menyentuh sensitiviti/tidak bersesuaian.

Menarik

{{related.name}}

{{related.name}}